|
|
|
Eduard Osredečki
“MARKETING iz dana u dan”
Uvod u svagdanji marketing na licu mjesta
|
O
KNJIZI: Priručnik demistificira filozofiju marketinga, pa tako teorija i praksa marketinga postaju pristupačni svim slojevima čitateljstva. Tome doprinosi jednostavan, razumljiv jezik i primjeri iz marketinške prakse, koji mogu poslužiti kao modeli za inspiraciju sadašnjim i budućim poduzetnicima. |
Format
14 X 20 cm
Ukupno
stranica 224
CIJENA:
139,00 kuna (PDV uračunat)
|
|
|
Copyright
© Eduard Osredečki
• Objavljivanje ove knjige u cijelosti ili dijelovima putem
tiska, radija, televizije, interneta, ili na bilo koji drugi način, dopušteno
je, u skladu sa Zakonom o autorskom pravu i međunarodnim
pravom zaštite intelektualnog vlasništva, isključivo uz pismeno
odobrenje autora – nositelja autorskog prava.
Stručni redaktor
mr. sc. Zvonimir Bukač
|
SADRŽAJ
I) ULOGA I MJESTO MARKETINGA
II) MARKETING KAO SUSTAV RAZMIŠLJANJA
• Marketing kao sustav razmišljanja • Od trženja do humanog marketinga
III) PROCES PLANIRANJA U POSLOVNOJ ORGANIZACIJI
• Odgovorite najprije na nekoliko važnih pitanja • Tko sve radi na izradi
plana? • Prethodno planiranje/ pretplaniranje • Kakav plan?
• Pristupi u planiranju • Izgled plana • Benchmarking (Benčmarking) u
planiranju
• Istraživanje tržišta/ marketinga • Strategijsko planiranje
marketinga
• Ispravci, prilagođavanje i kontrola marketinga • Najčešće
pogreške pri planiranju marketinga
• Može li se i bez plana?
IV) FUNKCIJE MARKETINGA
• Funkcije marketinga i njihova međuzavisnost u suvremenom tržišnom djelovanju
V) ORGANIZACIJA MARKETINGA U SUVREMENO USTROJENOM PODUZEĆU
VI) MARKETING-MENADŽMENT
• Definiranje pojma • Kako to rade odlične kompanije • Pitanje za analizu: Kakva je organizacijska kultura radne okoline naše
kompanije?
• Blokade u sustavu upravljanja • Osoba menadžera • Vremenski menadžment ili kako najbolje gospodariti svojim (i tuđim)
vremenom
• Menadžment u primjeni/ dnevnoj praksi • Kontrola na licu
mjesta
• Reorganizacija: kako, kada, zašto?
VII) PRODAJA KAO ODLUČUJUĆA FUNKCIJA USPJEŠNOG MARKETINGA
• Gdje je naše tržište, tko su naši kupci? • Kako odrediti tržišne
segmente
• Konzumerizam - pokret zaštite potrošača • Potrošač ima pravo na istinitu
informaciju
• Sve što biste trebali učiniti da bi vaš proizvod postao
profitabilan
• Životni ciklus proizvoda • Miks proizvoda • Marketinški
miks • Izaberite pravilnu marketing-strategiju • Ideje ili novac
VIII) UNAPREĐENJE PRODAJE
• Poticanje na kupnju • Marketing na licu mjesta (Merčendaizing)/
• Ozračje ambijenta trgovine i okoliš prodajnog mjesta • Marketingom na licu mjesta poticati impulzivnu kupnju
IX) POSLOVNA PROPAGANDA KAO SASTAVNICA MARKETINGA
• Poslovna propaganda kao sastavnica marketinga u djelotvornom komuniciranju s tržištem
• Prodajni naboj propagandne poruke • Kreiranje primjerenih propagandnih sadržaja za odgovarajuće
medije
• Problemi i dileme
X) MARKETING-INFORMACIJSKI SUSTAV (MIS)
• Zadaća MIS-a/ • Izvori informacija
XI) KADROVI U MARKETINGU
• Uskladiti kadrovsku politiku s marketinškom politikom
XII) PODRUČJA DJELOVANJA OD POSEBNOG INTERESA
• Odredite prioritete u skladu sa situacijom
MALI POJMOVNIK MARKETINGA
LITERATURA
|
Copyright
© EDO d.o.o., Samobor 2008. All
rights reserved.
Autorska prava © EDO d.o.o., Samobor 2008. Sva prava pridržana.
|